سلام سلام سلام

ممنون از اینکه به وبلاگه نا قابل من سر زدید امیدوارم که بتونیم با هم دوستیمونو ادامه بدیم

فقط ازتون خواهش می کنم نظرات قشنگتونو بدید تا بدونم و بتونم اشکالاتمو برطرف کنم قربونه همگی

نظرات 1 + ارسال نظر
ندا صارمی پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:57 ب.ظ http://narbe.blogfa.com/

سلام وبت خوبه به منم سر بزن.کسب در امداز اینترنتو بار ها امتحان کردم شکست خوردم فک کنم دروغ بیشتر توضیح بده

سلام رفیق خیلی خوش اومدی به وبلاگم خوشحالم کردی منم تازه دارم امتحانش می کنم (درامد از اینترنتو میگم ) میشه بگی تو تا کجا پیش رفتی که شکست خوردی خوشحال میشم با هم رفاقتمونو ادامه بدیم بازم بهم سر بزن من الان لینکت کردم خوشحال میشم تو هم لینکم کنی قربونتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد